X
Whats App
איך אני יכול לעזור לך

לילד יש יומולדת ואתם רוצים לציין את המאורע באופן יוצא דופן? למה שלא תצאו מהקופסה ותחגגו את המאורע המשמח על סיפונה של ספינת זכוכית באילת? כיום יש באילת ספינת זכוכית בשם גלאקסיה שאינה דומה לספינות הזכוכית שאתם מכירים, כך שניתן לערוך על סיפוניה אירועים שונים החל מימי הולדת, דרך ימי גיבוש וכלה במסיבות.

אמריקה באילת
ספינת הזכוכית גלאקסיה מפליגה מהמרינה העירונית המרכזית רק בימי חול, כך שגם הציבור הדתי מוזמן לערוך אירועים על סיפונה. הספינה מפליגה בשעות 09:00-17:00 בימים א-ה ובימי שישי עד 15:00, כך שאתם יכולים לערוך את האירוע שלכם כמעט בכל שעה.

בטח תשמחו לדעת שעריכת אירועים בספינת זכוכית באילת מתאימה לכולם ללא הבדל דת, גזע, מין וגיל כך שנדרש מכם רק להזמין מקום ולהצטייד בבגד ים להפסקת השחייה.  בנוסף, הספינה מבצעת הפלגות ערב וניתן לערוך אירועים בספינת זכוכית באילת גם בלילה. היינו אומרים אמריקה אבל מדובר באילת וזה לא פחות טוב…

למה להיות כמו כולם?
ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי הספינה מתהדרת בצוות מקצועי ומיומן, כך שתקבלו מענה לכל שאלותיכם באופן אישי, תיהנו מאווירה שאין בשום מסיבה ובעיקר – תערכו אירוע שאחרים רק יכולים להתקנא בו. ואנחנו אומרים – למה להיות כמו כולם כשאתם יכולים ליהנות מאירוע מיוחד ומקורי?

וטיפ אחרון מאיתנו – הכינו את הטלפונים הניידים מראש ותעדו את המסיבה כדי לשכוח את החוויה. אמנם הסיכוי שזה יקרה קטן עד מזערי, אבל תמיד טוב שיש סרטונים ותמונות סלפי שמראים לכולם כמה נהניתם. אנחנו בטוחים שתיהנו מההפלגה ושלא תשכחו את האירוע לעולם כי בינינו – מתי בפעם האחרונה ערכתם אירועים בספינת זכוכית במקום הכי יפה בארץ?

© כל הזכויות שמורות | עיצוב ובניית אתרים סלסי.נט
Image

₪{{productDetail.Price}} ₪{{productDetail.OriginalPrice}}
משלוח : משלוח חינם