X
Whats App
איך אני יכול לעזור לך

ספינת זכוכית באילת

אם אתם מתכננים חופשה יוצאת דופן באילת למה שלא תחשבו מחוץ לקופסה? אתם מוזמנים למסע תת ימי חוויתי במיוחד בספינת זכוכית באילת בשם גלאקסיה. הספינה מאפשרת לכל המשפחה ליהנות מכל הטוב של ים סוף, כולל מבט על ומתחת לפני מים ומבטיחה שתכירו את אילת מזווית אחרת לגמרי.

אטרקציה שהיא חובה
למעשה, גם אם אתם הייתם באילת ומאמינים שאתם מכירים אותה לפני ולפנים – אתם חייבים לעצמכם שייט בספינת זכוכית באילת כדי להכיר אותה לעומק תרתי משמע. זו ללא ספק אטרקציה חובה לכל המבקר בעיר בפעם הראשונה, העשירית או המאה. ובמילים אחרות – שום ביקור באילת אינו שלם ללא שייט בספינת זכוכית.

לספינה אמנם יש מסלול קבוע, אבל אתם יכולים לערוך בה אירועים שונים כמו מסיבות, ימי הולדת, ימי גיבוש ואפילו לשלב בין האירועים השונים. בנוסף, ניתן להצטרף לספינת זכוכית באילת במסגרת הפלגת ערב, כך שתוכלו ליהנות מהיופי של מפרץ אילת גם בלילה. הספינה גלאקסיה מפליגה מהמרינה המרכזית באילת בימים א-ה בשעות 09:00-17:00 (ביום שישי עד 15:00), כך שהיא מתאימה במיוחד לציבור הדתי שמתארח בעיר אילת.

להרגיש כמו קולומבוס באילת
ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם מסיבה אחת – צוות הספינה ידאג לכל מבוקשכם במהלך השיט במאור פנים ובאופן אישי, כך שנשאר לכם רק להתרווח באחד מסיפוניה, להתרענן בהפסקת השחייה וליהנות מכל העולמות : העולם הימי והתת-מימי, הנוף המרהיב של מפרץ אילת, האקלים המיוחד של המדבר ובעיקר – השקט האינסופי שיגרום לכם לשכוח מכל הצרות.

ועוד לא דיברנו על האווירה המיוחדת על הסיפון, על ההסברים המקצועיים, על התשובות לכל שאלה ועל ההזדמנות להרגיש ולו לרגע כמו מגלי עולם. אז למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום מקום בספינת הזכוכית גלאקסי והבטיחו חוויה שטרם הכרתם. והמלצה שלנו – אל תוותרו על סלפי שלכם אוחזים בהגה הספינה כדי שכולם בבית יקנאו.

© כל הזכויות שמורות | עיצוב ובניית אתרים סלסי.נט
Image

₪{{productDetail.Price}} ₪{{productDetail.OriginalPrice}}
משלוח : משלוח חינם